CERINȚE:
- experiență în muncă de minim 3-5 ani;
- studii superioare universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- cunoștințe privind programele de finanțare europene, administrație publică, mediul ONG;
- cunoștințe avansate de limba engleză, română;
- cunoștințe avansate de operare calculator (Office);
- capacitate de lucru în echipă și coordonare a echipelor;
- flexibilitate în gândire, adaptabilitate, capacitate de analiză și sinteză;
- cunoștințe în privința proceselor de raportare și de comunicare cu finanțatorii.
Constituie avantaje:
- experiență specifică în domeniul managementului de proiecte în domeniul economiei
sociale, antreprenoriat, dezvoltare rurală și/sau managementului societăților
comerciale - diplomă de formator;
- cunoștințe privind achizițiile publice;
- permis de conducere cat B minim un an experiență.
După caz postul implică deplasări în teren cu durată de mai multe zile.
BENEFICII:
- mediu de lucru modern, echipă tânără și dinamică;
- perspective de dezvoltare profesională;
- participare la evenimente, cursuri, workshopuri, ateliere pentru dezvoltarea profesională;
- pachet salarial atrăgător.
PROCEDURA DE SELECȚIE
1. Depunerea dosarelor de candidatură, care cuprind
- CVactualizat;
- Scrisoare de intenție.
2. Interviu
DEPUNEREA DOSARELOR
- la sediul Fundației: Str. Eremia Grigorescu Nr. 77, Cluj Napoca sau
- pe e-mail la adresa: izabella@civitas.ro