Fundaţia Civitas pentru Societatea Civilă – Filiala Cluj anunţă concurs pentru ocuparea postului de Expert achizitii publice, colaborator part-time/full-time, experiență în domeniul de achiziții publice de minim 1 an.
Candidatul ideal
Candidatul ideal este o persoană cu iniţiativă, sociabilă, comunicativă, organizată, cu spirit de echipă, riguroasă dar şi orientată către rezultate. Te-ai vei adapta repede dacă ai:
- Cunoștințe privind legislația și normele de aplicare în vigoare referitoare la achizițiile publice;
- Cunoștințe și experiență de lucru în SEAP/SICAP;
- Cunoștințe de operare PC: pachet MS Office: Excel, Word, etc.
- Studii superioare în domeniul stiințelor juridice/ administrative/economice;
- Cunoștințe de limba engleza;
Constituie avantaj:
- experiență în domeniul fondurilor europene
- cunoaşterea limbii maghiare
- permis de conducere.
Descrierea jobului
Principalele responsabilitati legate de acest post sunt:
- Întocmirea programului anual de achiziții publice în conformitate cu legislația în vigoare;
- Elaborează referate de necesitate, note estimative, note justificative, note de fundamentare, etc;
- Căutări în catalogul electronic, publicare anunțuri de publicitate în SICAP pentru achizițiile directe;
- Elaborarea si publicarea documentațiilor de atribuire;
- Publică pe website-urile oficiale (SICAP, etc) a anunțurilor de participare și a documentațiilor de atribuire referitoare la procedurile de achiziție;
- Evaluarea ofertelor primite din partea operatorilor economic, respectând condițiile de calificare sau eligibilitate prevăzute în documentațiile de atribuire;
- Derularea și finalizarea procedurilor de achiziții/achiziții directe;
- Atribuirea și administrarea contractelor de achiziție publică;
- Urmărește continuu modificările legislative privind achizițiile publice, modificările privind Manualul Beneficiarului POCU 2014-2020, modificări aduse instrucțiunilor pentru achizițile publice a Programului Național de Dezvoltare Rurală (PNDR). etc.
Persoanele care doresc să candideze pentru acest post sunt rugate să trimită un CV și o scrisoare de intenție la brigitta.bodi@civitas.ro.
Data limită de trimitere a candidaturilor este 26.11.2018. Persoanele selectate vor fi contactate pentru programarea unui interviu și test de verificare a aptitudinilor.
Descrierea companiei
Noi suntem Fundația Civitas. Munca noastră are în centrul ei ideea de „comunitate”. Dedicăm constant timp și energie pentru a crea soluții inovative în zona antreprenoriatului, economiei sociale și a transferului de cunoștințe în folosul comunităților. Fundația Civitas pentru Societatea Civilă este și va rămâne o organizație dedicată programelor de dezvoltare sustenabilă.
Structura organizaţiei cuprinde două birouri regionale, localizate în regiunile Nord-Vest și Centru ale României, în municipiile Cluj-Napoca, respectiv în Odorheiu Secuiesc. Astfel, proiectele și inițiativele Fundației Civitas sunt preponderent în zona Transilvaniei, dar nu exclusiv. Împreună cu partenerii noștri desfășurăm un număr semnificativ de proiecte la nivel naţional și internațional.
Programele şi proiectele noastre sunt în domeniul dezvoltării regionale şi locale, iar cele patru sub-domenii de activitate sunt: dezvoltarea comunitară și buna guvernare, antreprenoriatul și economia socială, creșterea capacității societății civile, respectiv dezvoltarea economică rurală.