Anunt inactiv

Angajăm expert achiziții publice (Cluj-Napoca)

By 24 iulie 2018 august 21st, 2018 No Comments

Fundaţia Civitas pentru Societatea Civilă – Filiala Cluj-Napoca anunţă concurs pentru ocuparea postului de expert achizitii publice.

Descrierea postului:  Expert achizitii publice, colaborator part time/full time, experiență în domeniul de achiziții publice de minim 1 an.

Principalele responsabilitati legate de  acest post sunt:

  • Întocmirea programului anual de achiziții publice în conformitate cu legislația în vigoare;
  • Elaborează referate de necesitate, note estimative, note justificative, note de fundamentare, etc;
  • Căutări în catalogul electronic, publicare anunțuri de publicitate în SICAP pentru achizițiile directe;
  • Elaborarea si publicarea documentațiilor de atribuire;
  • Publică pe website-urile oficiale (SICAP, etc) a anunțurilor de participare și a documentațiilor de atribuire referitoare la procedurile de achiziție;
  • Evaluarea ofertelor primite din partea operatorilor economic, respectând condițiile de calificare sau eligibilitate prevăzute în documentațiile de atribuire;
  • Derularea și finalizarea procedurilor de achiziții/achiziții directe.
  • Atribuirea și administrarea contractelor de achiziție publică;
  • Urmărește continuu modificările legislative privind achizițiile publice, modificările privind Manualul Beneficiarului POCU 2014-2020, modificări aduse instrucțiunilor pentru achizițile publice a Programului Național de Dezvoltare Rurală (PNDR). etc.

Vei intra foarte ușor „în pâine” dacă deja ai:

  • Cunoștințe privind legislația și normele de aplicare în vigoare referitoare la achizițiile publice;
  • Cunoștințe și experiență de lucru în SEAP/SICAP;
  • Cunoștințe de operare PC: pachet MS Office: Excel, Word, etc.
  • Studii superioare în domeniul stiințelor juridice/ administrative/economice;
  • Cunoștințe de limba engleza;
  • Candidatul ideal este o persoană cu iniţiativă, sociabilă, comunicativă, organizată, cu spirit de echipă, riguroasă dar şi orientată către rezultate.

Constituie avantaj:

  • experiență în domeniul fondurilor europene
  • cunoaşterea limbii maghiare
  • permis de conducere.

Persoanele care doresc să candideze pentru  acest post sunt rugate să trimită la [email protected] curriculum vitae şi scrisoare de intenție. Data limită de trimitere a candidaturilor este 20.07.2018. Persoanele selectate vor fi contactate pentru programarea unui interviu și test de verificare a aptitudinilor.