Anunt inactiv

Angajăm asistent de proiect (Cluj-Napoca)

By 16 februarie 2018 aprilie 11th, 2018 No Comments

Suntem în căutarea unui coleg care să completeze echipa de implementare a unui proiect în domeniul dezvoltării comunitare. Dacă îți place să lucrezi cu oamenii, ești interesat să înveți mai multe despre cum se desfășoară un proiect complex pe fonduri europene și îndeplinești criteriile prezentate mai jos, dă-ne de veste!

 

Activitatea ta se va derula în cadrul unui Proiect POCU, Axa Prioritară 4 – Incluziunea socială și combaterea sărăciei – „Reducerea numărului de comunități marginalizate (non-roma) aflate în risc de sărăcie și excluziune socială.  Vei lucra în Cluj-Napoca și în comunele Geaca și Cornești, din județul Cluj, drept pentru care deținerea unui permis auto este o necesitate (câteva detalii despre ce urmărim prin acest proiect poți citi aici).

Responsabilități majore:

  • Organizarea și implementarea unor campanii de conștientizare la nivelul comunităților Geaca și Cornești – o dată la 2 luni.
  • Organizarea și implementarea unor activități de voluntariat și gestionarea grupelor de voluntari
  • Mobilizează oamenii, ii ajută să vadă problemele, să le prioritizeze și să înțeleagă rolul lor în implicarea rezolvării problemelor comunității
  • Activități de educație non-formală în cadrul programului de Școală după Școală ce se organizează în școlile din cele 2 comunități– 2 zile/săptămână
  • Designul și organizarea activității a două HUB-uri de educație comunitară și antreprenorială (activități precum: revista școlii, teatru de păpuși, activități de voluntariat pentru copii, acțiuni lunare de colectare de et-uri și deșeuri reciclabile).
  • Elaborează rapoarte şi livrabile specifice activităţilor desfăşurate, conform necesităţilor proiectului;
  • Participă şi asigură suport la toate activităţile proiectului, conform expertizei proprii şi în funcţie de necesităţile de implementare;

Studii, cunoștințe, abilități, aptitudini:

  • Studii universitare finalizate cu licență în domeniul socio-economic – 3 ani
  • Experiență în derularea de activități educaționale, experiență în activități cu copii și în organizare de evenimente, facilitare comunitară – 1 an
  • Bune abilități de coordonare;
  • Bune abilități de organizare și planificare;
  • Bune capacitati de analiză și sinteză;
  • Abilități de lucru în echipa;
  • Buna operare PC (Word, Excel, Power Point);
  • Abilitatea de a lucra in conditii de stres;
  • Abilitatea de a efectua sarcinile de lucru cu supervizare minima;
  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Capacitatea de a prioritiza sarcinile;
  • Abilitatea de a lucra cu informatii confidentiale;

Ce trebuie să faci?

Trimite CV-ul și scrisoarea ta de intenție până pe 23 februarie 2018 pe adresa andreeasuciu@civitas.ro. Interviurile se vor tine în ordinea primirii CV-urilor.

Te aşteptăm cu drag,
Echipa CIVITAS