Creșterea capacității societății civileNoutati

Policlinica de Marketing – Cum am învățat să prioritizăm activitățile de marketing și comunicare

By 13 noiembrie 2017 iulie 26th, 2018 No Comments

Pe parcursul anului 2017 am fost implicați în Policlinica de Marketing, un program de sprijin pentru ONG-uri în ceea ce privește activitățile de marketing și comunicare. Programul a fost organizat de Fundația Friends for Friends și finanțat de Fundația Româno-Americană.

Scopul inițiativei a fost de a insera marketingul şi comunicarea în centrul viziunii organizaţiilor prin tactici creative, planning şi mecanisme de feedback.

Mentorul nostru a fost Ștefan Teișanu (Centrul Cultural Clujean). Împreună am făcut o radiografie a organizației și am identificat un set de priorități pentru perioada următoare. Ștefan ne-a ajutat să definim universul brandului Civitas și să găsim soluții la nevoile de comunicare.

În luna septembrie am participat la un boot-camp facilitat de Vlad Tăușance și Alexandra Cantor unde am intrat mai mult în detalii, împreună cu o echipă de speakeri și traineri specialiști în domeniu. Au fost trei zile de talk-uri, studii de caz, exemple de campanii reușite și mult, foarte mult, feedback valoros.

La finalul acestui traning am aplicat și beneficiat de un grant de 3000 de dolari pentru a implementa o campanie de comunicare proprie. Suma a fost folosită pentru a organiza evenimentul de aniversare a 25 de ani de la înființarea Fundației Civitas pentru Societatea Civilă, a crește vizibilitatea online și offline a fundației noastre și pentru a moderniza designul pentru un set de materiale de promovare (broșuri, bannere, raportul anual, etc).

Proiect realizat de:

Proiect finanțat de: