Pe parcursul anului 2017 am fost implicați în Policlinica de Marketing, un program de sprijin pentru ONG-uri în ceea ce privește activitățile de marketing și comunicare. Programul a fost organizat de Fundația Friends for Friends și finanțat de Fundația Româno-Americană.
Scopul inițiativei a fost de a insera marketingul şi comunicarea în centrul viziunii organizaţiilor prin tactici creative, planning şi mecanisme de feedback.
Mentorul nostru a fost Ștefan Teișanu (Centrul Cultural Clujean). Împreună am făcut o radiografie a organizației și am identificat un set de priorități pentru perioada următoare. Ștefan ne-a ajutat să definim universul brandului Civitas și să găsim soluții la nevoile de comunicare.
În luna septembrie am participat la un boot-camp facilitat de Vlad Tăușance și Alexandra Cantor unde am intrat mai mult în detalii, împreună cu o echipă de speakeri și traineri specialiști în domeniu. Au fost trei zile de talk-uri, studii de caz, exemple de campanii reușite și mult, foarte mult, feedback valoros.
La finalul acestui traning am aplicat și beneficiat de un grant de 3000 de dolari pentru a implementa o campanie de comunicare proprie. Suma a fost folosită pentru a organiza evenimentul de aniversare a 25 de ani de la înființarea Fundației Civitas pentru Societatea Civilă, a crește vizibilitatea online și offline a fundației noastre și pentru a moderniza designul pentru un set de materiale de promovare (broșuri, bannere, raportul anual, etc).