25 copy

Hungarian (formal)Română (România)English (United Kingdom)

A Civitas Alapítvány adminisztratív asszisztenst keres

Figyelem! Új ablakban nyílik meg. PDFNyomtatásE-mail

Részletekért kérjük, látogassa meg honlapunk román nyelvű részlegét.


OBIECTIV:
Gestionarea eficientă a activității administrative.

RESPONSABILITĂȚI:
-Ține evidența traficului de documente, contabilitatea primară a organizației,responsabil de evidența registrului de casă, ordine de deplasare etc;
- Sprijină managerii financiari în întocmirea si indosarierea documentelor pentru cererile de rambursare ale proiectelor;
-Verifică săptămânal situația efectivă și scriptică ale obiectelor de folosință comună ale organizației;

-Pregătește și multiplică materialele pentru proiectele organizației și pentru evenimente;
-Organizează partea de logistică necesară depunerii proiectelor (ex. certificat de atestare fiscală, certificat constatator etc.).
-Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
- Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor;

- Preluarea,înregistrarea, distribuirea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor și a celorlalți angajați către compartimentele implicate;
-Efectuează alte sarcini generale legate de postul de secretară;
-Asigurarea confidențialității și integrității informațiilor în concordanță cu politica organizației.


CERINȚE:
- Studii superioare finalizate;
- Experiența minimă de 1 an pe un post cu atribuţii şi responsabilităţi similare;
- Capacitatea de a interacţiona cu reprezentanţii furnizorilor, cu partenerii din proiecte şi partenerii din reţeaua socială;
- Cunoștințe avansate de Ms Office, calcul tabular – Excel, programe de prezentare – PowerPoint etc;
- Capacitate excelentă de analiză și sinteză;
- Abilități organizatorice ,abilitati de motivare si relationare;
- Atitudine orientată spre rezultate,
- Limba maghiară constituie un avantaj.

Projektek

Projektek2

Hálózati részvétel


ruralnet

pannonforras

 

telecentre_europe

ecentre

citizens

ANBCC