25 copy

Hungarian (formal)Română (România)English (United Kingdom)

Asociația Centrul de Inovare, Marketing și Business angajează Specialist în Economie Socială

Figyelem! Új ablakban nyílik meg. PDFNyomtatásE-mail

A hirdetés megtekintéséhez válassza a román nyelvet.

Asociația va furniza servicii de design ambalaj, etichete autocolante, pliante, afișe, mape și broșuri de prezentare, web design, servicii de dezvoltare website, manual de identitate, organizare evenimente de profil.

Poziția de specialist implicat în economie socială vă oferă posibilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și inovativ, unde veți face parte dintr-o echipă de implementare în activitățile de zi cu zi ale centrului. Fiind o afacere cu profil social, aveți posibilitatea să experimentați lucrul într-o astfel de structură, oferindu-vă astfel interacțiunea cu diverse persoane, colaborarea cu diverse instituții și reprezentarea centrului în cadrul mai multor evenimente de profil.

Cerințele postului:

  • studii superioare universitare absolvite cu diplomă de licență în domeniul, administrativ, economic, social.
  • cunoștințe elementare privind strategiile de comunicare;
  • cunoștințe în legislația românească privind funcționarea unei organizații ce va activa în domeniul economiei sociale;
  • noțiuni fundamentale de asistență juridică;
  • experiență de lucru în mediul ONG;
  • experiență în domeniul antreprenorial;
  • experiență în organizare de evenimente;
  • cunoștințe demonstrate din domeniul economiei sociale (certificate, diplome);
  • cunoștințe avansate de operare calculator;
  • bune abilități de prezentare a proiectelor in exterior;
  • disponibilitate de lucru pe teren;
  • capacitate de lucru în echipă;
  • flexibilitate în gândire;
  • adaptabilitate;
  • capacitate de analiză și sinteză;
  • abilități de comunicare și raportare;
  • orientare spre antreprenoriat social;
  • permis de conducere cat. B.
  • cunoaștere avansată a limbii engleze;

 

Constituie un avantaj:

  • cunoștințe privind programele de finanțare europene, administrație publică;
  • alte calificări sau competenţe demonstrabile în activităţi cu caracter social (de ex. programe, proiecte, acţiuni ce au vizat incluziunea socială a persoanelor / grupurilor defavorizate / vulnerabile).
  • certificat de manager proiect;
  • diplomă de formator;
  • cunoașterea limbii maghiare la nivel de conversație;

Responsabilități:

  • asistare în desfășurarea activităților zilnice ale asociației;
  • coordonarea organizării de evenimente interne din domeniul inovării sociale sau pentru beneficiari externi de promovare/lansare/prezentare, etc.
  • elaborează seturile de ofertare
  • răspunde de procesul integrat asociație – client pentru serviciile oferite de către asociație;
  • coordonarea comenzilor preluate de la clienți;
  • asistență în asigurarea aspectelor logistice aferente implementării activităților (organizare întâlniri, cursuri, evenimente, expediere materiale, etc.);
  • planificarea strategică a organizației de economie socială;
  • acordă consultanță pentru implementarea unui plan de afaceri;
  • propune metodologii și instrumente de evaluare și raportare a performanței economice și sociale a asociației;
  • consiliază pentru derularea activităților de marketing;
  • analizarea politicilor publice de economie socială;
  • dezvoltarea organizațională, muncă voluntară;
  • reprezentarea asociației în relațiile cu clienții;

Aplicațiile se vor trimite la adresa   Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. conținând CV-ul actualizat și scrisoare de motivație.

Persoană de contact:

Carmen Ciobanu

Manager proiect

E-mail:   Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Projektek

Projektek2

Hálózati részvétel


ruralnet

pannonforras

 

telecentre_europe

ecentre

citizens

ANBCC