Căutăm o persoană cu experiență în management, interesată să se implice în dezvoltarea unei afaceri inovative în sectorul agricol. Este vorba despre o inițiativă construită pe principii etice și de responsabilitate socială, dezvoltată pe un model de afacere nou în România și concepută pentru sprijinirea producătorilor locali din sectorul agricol.
Candidatul ideal:
- Cunoștințe de management general, management prin obiective și management al resurselor umane;
- Minimum 3 ani experiență pe o poziție managerială;
- Experiență anterioară în domeniul industriei alimentare, vânzărilor, producției alimentare și dezvoltării de business;
- Capacitate de analiză și sinteză, experiență în urmărirea indicatorilor de performanță, bune cunoștințe privind utilizarea unui sistem informatic de business;
- Studii superioare finalizate;
- Foarte bune abilități de comunicare și people management;
- Proactiv, orientat către dezvoltare și dornic să performeze;
- Persoană pragmatică și aliniată intereselor companiei;
- Lb. Engleză – nivel business mediu (aptitudine obligatorie);
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Asigură implementarea Planului strategic de dezvoltare la nivelul Food Hub-ului și se asigură că volumele, calitatea și costurile respectă obiectivele planificate;
- Transpune planurile strategice în instrucțiuni și ia măsurile necesare pentru adaptarea regulilor și procedurilor;
- Înțelegerea și interpretarea datelor esențiale despre piață și consumatori pentru a folosi aceste informații și rezultate la dezvoltarea afacerii;
- Supervizează activitatea de resurse umane în așa fel încât, prin recrutare, coaching, training și evaluarea performanțelor să se asigure că angajații și furnizorii își dezvoltă competențele necesare pentru realizarea obiectivelor Food Hub-ului pe termen scurt, mediu și lung;
- Coordonează operațiunile din cadrul Food Hub-ului și se asigură că planurile / procedurile, politicile și bugetele sunt corecte, realizabile / aplicabile și sunt formulate în concordanță cu volumul, calitatea și obiectivele asumate;
- Prospectează piața în vederea identificării noilor furnizori și clienți, în condiții de eficiență și profitabilitate;
- Atragerea de clienți noi – identificarea de clienți potențiali, demararea și dezvoltarea relației cu aceasta categorie de clienți (retail & horeca);
- Coordonează activitatea de colectare a produselor specifice societății (legume, fructe etc);
- Încasarea / verificarea /administrarea soldurilor în termenele stabilite prin contract;
- Reprezintă compania în fața autorităților locale, răspunde de imaginea publică a Companiei.
Beneficii:
Pachet salarial motivant (salariu fix și comision din vânzările realizate);
Posibilitatea de a lucra într-o afacere construită pe principii etice și de responsabilitate socială, precum și de a participa la dezvoltarea unui model de afacere nou în România.
Descrierea companiei
Food Hub Cluj (FHC) este un centru de agregare și desfacere a produselor locale agroalimentare din județul Cluj și județele limitrofe. Centrul va oferi o gamă de servicii care să catalizeze dezvoltarea micilor fermieri, incluzând atât servicii logistice și de management, cât și asistență tehnică. Serviciile oferite de Centru sunt următoarele:
- Servicii operaționale (componenta comercială): colectare, agregare, distribuție, promovare, ambalare, brokering (conectare directă a producătorilor cu piața);
- Servicii de sprijin / de asistență (complementare – componenta educațională): consultanță în management, consultanță tehnică, formare profesională, campanii de educare / awareness.