CERINȚE MINIME:
- Studii superioare universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
experiență de muncă de minim 1 an; - cunoștințe avansate de limba engleză, română;
- cunoștințe avansate de operare calculator (în special Excel);
- permis de conducere cat. B minim un an experiență;
- capacitate de lucru în echipă.
- Sincer, deschis către nou, creativ, dinamic, înclinat spre rezolvarea problemelor, responsabil, are disponibilitate de implicare și angajament, abilități de comunicare și organizare, adaptabil, dornic de a lucra într-un mediu neconvențional, dornic de a genera un impact pozitiv asupra societății.
CONSTITUIE AVANTAJ:
- cunoaşterea limbii maghiare;
- cunoștințe de bază de contabilitate.
BENEFICII:
- mediu de lucru modern;
- echipă tânără și dinamică;
- perspective de dezvoltare profesională;
- participare la evenimente, cursuri organizate de fundație.
PROCEDURA DE SELECȚIE
1. Depunerea dosarelor de candidatură care cuprind:
- CV- actualizat;
- Scrisoare de intenție.
2. Interviu
DEPUNEREA DOSARELOR:
- la sediul Fundației: Str. Eremia Grigorescu Nr. 77, Cluj Napoca
- pe e-mail la adresa izabella@civitas.ro