Anunt inactiv

Angajăm responsabil PR și Comunicare – Cluj-Napoca

By 5 martie 2019 mai 31st, 2019 No Comments

Pe scurt, angajăm o persoană capabilă să explice pe înțelesul tuturor ceea ce facem.

Asta înseamnă:

  • În primul rând că trebuie să poți înțelege felul în care funcționează o organizație non-guvernamentală și finanțările europene (sau americane, sau guvernamentale, sau norvegiene, sau locale, sau private) și să „traduci” asta pe înțelesul publicului larg;
  • Trebuie să fii o persoană dinamică, conectată profesional la rețeaua de specialiști în domeniul tău de activitate;
  • Să scrii și să vorbești impecabil limba română și să te descurci foarte bine cu limba engleză;
  • Ar fi minunat (dar nu musai) ca pe lângă română și engleză să stăpânești și maghiara;
  • Să ai experiență în colaborarea cu profesioniști din domenii conexe (design, webdesign, foto, video, tipografii, organizare de evenimente etc.);
  • Să poți să concepi și să realizezi texte informative și creative despre activitățile noastre;
  • Să poți să înțelegi și să explici direcțiile strategice ale organizației;
  • Capacitatea de a lua decizii argumentate și de a susține argumentele în fața colegilor;
  • Să ai cunoștințe de fotografie;
  • Să știi cum să încarci conținut pe un site (wordpress) și o bună cunoaștere a platformelor de social media;
  • Experiență de minim 3 ani în PR și Comunicare;

PRINCIPALELE ATRIBUȚII:

  • Colaborarea constantă cu departamentele fundației și realizarea de conținut pentru site și platformele social media, asumarea și respectarea unor planuri editoriale;
  • Administrarea platformelor online ale organizației (site web, facebook, youtube etc.);
  • Consultanță oferită constant directorilor de departament și managerilor de proiecte;
  • Coordonarea comunicării publice a mesajelor fundației;
  • Organizarea unor evenimente și sprijin în organziare oferit colegilor din departamentele fundației;
  • Dezvoltarea și respectarea planului și a strategiei de comunicare;
  • Coordonarea respectării manualului de identitate vizuală și contribuție în dezvoltarea brandului fundației;
  • Realizarea raportului anual de activitate;
  • Implicarea în diverse proiecte ale organizației.

BENEFICII:

  • Ai ocazia să fii membru al uneia dintre cele mai profesioniste echipe din sectorul ONG;
  • Lucrezi cu oameni deschiși la minte și la noi provocări;
  • Posibilități de deplasări în țară și străinătate;
  • Participare la evenimente, conferințe, cursuri.

Dacă ești interesat(ă) de această oportunitate, trimite-ne CV-ul și o scrisoare de intenție prin e-mail la adresa massmedia@civitas.ro

În urma evaluării candidaturilor persoanele selectate vor fi invitate la un interviu.

DATA LIMITĂ: 18.03.2019