Pe scurt, angajăm o persoană capabilă să explice pe înțelesul tuturor ceea ce facem.
Asta înseamnă:
- În primul rând că trebuie să poți înțelege felul în care funcționează o organizație non-guvernamentală și finanțările europene (sau americane, sau guvernamentale, sau norvegiene, sau locale, sau private) și să „traduci” asta pe înțelesul publicului larg;
- Trebuie să fii o persoană dinamică, conectată profesional la rețeaua de specialiști în domeniul tău de activitate;
- Să scrii și să vorbești impecabil limba română și să te descurci foarte bine cu limba engleză;
- Ar fi minunat (dar nu musai) ca pe lângă română și engleză să stăpânești și maghiara;
- Să ai experiență în colaborarea cu profesioniști din domenii conexe (design, webdesign, foto, video, tipografii, organizare de evenimente etc.);
- Să poți să concepi și să realizezi texte informative și creative despre activitățile noastre;
- Să poți să înțelegi și să explici direcțiile strategice ale organizației;
- Capacitatea de a lua decizii argumentate și de a susține argumentele în fața colegilor;
- Să ai cunoștințe de fotografie;
- Să știi cum să încarci conținut pe un site (wordpress) și o bună cunoaștere a platformelor de social media;
- Experiență de minim 3 ani în PR și Comunicare;
PRINCIPALELE ATRIBUȚII:
- Colaborarea constantă cu departamentele fundației și realizarea de conținut pentru site și platformele social media, asumarea și respectarea unor planuri editoriale;
- Administrarea platformelor online ale organizației (site web, facebook, youtube etc.);
- Consultanță oferită constant directorilor de departament și managerilor de proiecte;
- Coordonarea comunicării publice a mesajelor fundației;
- Organizarea unor evenimente și sprijin în organziare oferit colegilor din departamentele fundației;
- Dezvoltarea și respectarea planului și a strategiei de comunicare;
- Coordonarea respectării manualului de identitate vizuală și contribuție în dezvoltarea brandului fundației;
- Realizarea raportului anual de activitate;
- Implicarea în diverse proiecte ale organizației.
BENEFICII:
- Ai ocazia să fii membru al uneia dintre cele mai profesioniste echipe din sectorul ONG;
- Lucrezi cu oameni deschiși la minte și la noi provocări;
- Posibilități de deplasări în țară și străinătate;
- Participare la evenimente, conferințe, cursuri.
Dacă ești interesat(ă) de această oportunitate, trimite-ne CV-ul și o scrisoare de intenție prin e-mail la adresa massmedia@civitas.ro
În urma evaluării candidaturilor persoanele selectate vor fi invitate la un interviu.
DATA LIMITĂ: 18.03.2019